Wednesday, September 2, 2009

Menu Berbuka Hari Ke 12

Salam....
Untuk bebuka semalam virus R banyak skit...so aku pun masak le nasi dhal....(gunalah PLANTA) iklan jap....hubby pun pelik "syg...u rajin sgt masak ari ni naper?"...aku tau ayat tu perli aku sebab dah 3-4 ari aku tak masak untuk bebuka sebab aku M...n letih...pelik sungguh letih kali ni...asal letak kepala aku tido...plak tu sampai sahur....tu pun kalo hubby tak kejut tak bangun le aku...
Back to our menu...aku masak nasi dhal, dalca sayur+telur rebus, ayam goreng berempah (yang terlebih itam....) and ada gak curry puff n desert..caramel pear...oleh kerana masak makanan cam ni...rosak diet aku n hubby...aku mkn sepinggan hb lak 2 pinggan...kuang3x....rosak le diet hubby ku itu...
Anyway...mknan yang kita masak ni makan puas sgt2...sebab apa tau...puff tu masa bgn sahur tadi tgok2 dah hbs...b4 tidor ada lagik 2 ketul...rupe2nye hb ku tunkang habiskan sebab tak tido smlm.....sahur lak...kitaorang just minum susu....Jom lah layan makanan yang aku masak tak seberapa ni....yang penting licin...hehehe
Nasi Dhal

Ayam goreng, Air asam, dalca n curry puff

1st time buat curry puff menjadi...sedap (puji diri sendiri)
so untuk ari ni...aku dah tekad nak juga buat roti jala n kari ayam...aku dah teringin gilos nak makan roti jala....
itu aje untuk pg ini....tatattata
Regards
Rozee

1 comment:

  1. salam.. rozee kat forum myr ke nih?? oo ada blog gak ya.. diam2 jer.. betul la lapik pinggan kita serupa :D

    ReplyDelete