Sunday, September 6, 2009

Hari ke 17...

Salam...
Hari ke 17 puasa...aku letih sgt2....bukan apa...2 hari dok ngadap oven nak siapkan tempahan org...alhamdulillah dah hampir siap semua kuih yang ditempah...mazola dah siap 30 bekas...almon london (stap aku panggil almond temiang) tinggal nak celup coklat aje...biskut dah siap...almond bar pun tinggal nak celup....

gambar2 biskut nnti dah siap br nak tunjuk...skang ni memang tak sempat...dah 3 ari tak update menu bebuka...sebab semua nye mkn luar n beli kat bazar...nothing special...n serik nak bli kat bazar...sebab.....ceritanya aku beli nasi putih n ikan percik kat bazar seksyen 19, shah alam...masa bebuka mkn pun skit aje sebab rasa lain mcm jer ikan tu....tak dinafikan...pukul 3 pg aku start cirit birit....uwaaaaaaaa perut dah meragam...

sahur aku dah tak kuasa nak masak sebab letih ulang alik ke toilet...g mamak kul 430pg... ramainye family sahur kat luar. Aku order roti bakar n teh o panas je. Balik umah still lagik sakit perut...sampai ke hari ni penangan ikan percik.

Hari Sabtu n Ahad...mkn dekat kedai oder panas2...sebab dah serik. Perut aku kalo ikut ayah aku dia kata perut 2nd hand...sebab tak leh silap sikit nak baik amik masa yg agak lama.

Pagi tadi plak sahur kat McD....mkn beef burger n hot milo....cukuplah sebab perut masih tak berapa OK. SAmpai seremban pukul 630pg...lepas solat aku tidor...jaga je tengok jam dah kul 745am. NAsib baju semua dah gosok n dah mandi pun...siap n masuk keje.

Ari ni tak tau le nak masak apa. Jap lagik nak ke pasar jap nak tengok apa yg boleh dibeli.
Itu aje untuk ari ni....cow cin cau...tata titi tutu

Regards
Rozee

No comments:

Post a Comment