Sunday, April 24, 2011

BLUEBERRY & STRAWBERRY CHEESE TART

Alhamdulillah...akhirnya dapat juga buat cheese tart...n akhirnya oven di teratak kecil atas angin ini bekerja semula setelah sekian lama ditinggalkan...Alhamdulillah menjadi pulak cheese tart kali ni...resipi ni aku amik dari MyResipi tempat aku mencari2 resepi tuk di masak n also tempat aku blaja dan dari web ni juga lah aku start blajo wat kek yg menjadi sumber pendapatan sampingan... thank MyResipi...

Kuar je dari oven aku tgok blueberry cheesse tart ni mcm dok memanggil je...lom sempat sejuk aku dah makan 2 ketul...balance ni bakal di bawa ke opis esok...gambo esok lah update...apa kono ngan USB BB aku ni pun xtau...

Rasa mcm seronok sgt bila dapat baking balik...dulu kat seremban baking juga...tp cam xbest sebab surah benar nak dpt bahan2 cam kat shah alam ni...akhirnya dapatlah aku start semula berbaking aka main masak2 cam dolu2.....

my next project, would be loli choc and fancy biscuit for majlis berendoi Izz Zahirulhaqq...InsyaAllah kalo makcik larat la...kalo makcik xlarat...kita wat yg senang2 je lah...

I'm happy today...my kitchen 95% dah kemas(all stuffs dah unpacked)...cm ada 2 bilik lom kemas lg...huhuhu...Laling hubby tolong balik segera...nak kemas umah lahhh....

p/s esok makcik update gambo ye...

regards
rozeeshukut

No comments:

Post a Comment